Якщо я проживаю в місті, де немає ваших магазинів, через який час я можу отримати свій товар?

Ви можете оформити доставку, відправку в день замовлення, крім неділі.

 

Послуга адресної доставки?

Так, Новою поштою при умові повної передоплати.

 

Як я можу оплатити свою покупку?

Ви можете сплатити посилку на відділенні перевізника або здійснити онлайн оплату.

 

Як я отримаю купівлю?

Ви можете отримати посилку на відділенні Нової Пошти або Укрпошти.

 

Який у вас графік роботи?

Ми працюємо кожен день з 09:00 до 18:00 в суботу з 10:00 до 16:00. Неділя - вихідний

 

Що робити, якщо товару немає в наявності чи очікується надходження?

Наш менеджер може зафіксувати ваше побажання та повідомити вас, коли товар з'явиться в наявності.

 

Як дізнатися номер ТТН свого замовлення?

Номер вашого ТТН прийде у вигляді SMS на номер телефону, який ви вказали при оформленні замовлення.

 

Як замовити?

Ви можете оформити замовлення на сайті самостійно, або зателефонувати по телефону, вказаному на сайті.

 

Як видалити мої дані Facebook, якщо я зареєструвався на Вашому сайті через нього?

Для цього зверніться, будь ласка, за телефоном, який вказано на сайті.

 

Я можу оформити доставку замовлення в іншу країну?

Так, можете, при повній передоплаті товару.

 

Я можу отримати додаткову знижку товару? Чи продаються у вас товари зі знижкою?

Так, у нас на сайті постійно діють різні акції та пропозиції, слідкуйте, будь ласка, за оновленнями, або зателефонуйте за номером, вказаним на сайті.

 

Який товар не підлягає обміну та поверненню?

Обміну та поверненню не підлягають товари, які були у використання та мають пошкодження.

 

Як я отримаю кошти за повернутий товар?

Ви отримаєте кошти на розрахунковий рахунок або картку, номер якої ви вкажете нашому менеджеру.

 

Як я можу повернути товар?

Ви можете повернути товар таким же способом, як він до вас потрапив, для уточнення деталей зателефонуйте за номером, вказаним на сайті.

 

Хто оплачує пересилання товару при поверненні?

Якщо товар виявився бракованим або не відповідає опису, пересилання оплачуємо ми. Якщо ви повертаєте товар з інших причин, пересилання оплачує клієнт.